sunnuntai 13. tammikuuta 2008

Good morning Sunshine

Jaahas, vaihdoin eilen hieman järjestystä. Nyt mun sänky ja luku- / löhötuoli ovat eripäin ja hyllyt vähän erilailla. Oli kiva tai on edelleenkin mukavan näköinen. Poika, My Dear Lovely Boy, soitti mulle, mutta en ehtinyt vastata, sitten unohdin soittaa takaisin. Oon mäkin tyttöystävä, kun en muista soittaa. Noh, täytyy korjata erhe tänään. Mulla on tänään piiitkä hyppytunti. Ai niin itse asiassa selvitin yhden loppukoe stressin eilen: mun on ihan turha ottaa paniikkia yhdestä kokeesta, sillä jos en saa täydellistä arvosanaa, mun kurssinumero pysyy tuossa alhaisimmassa mahdollisesssa. Ja täydellisen numeron saaminen ei ole ollenkaan todennäköistä, miksi siis stressaisin? Nyt luen "omaksi iloksi" ja sen verran vähintää, että pääsen läpi. Kaikki läpipääsystä toiseksi parhaimpaan numeroon tuottavat vain nykyisen loppuarvosanan, joten no panic! Olo on helpottunut :)

RUOKAPÄIVIS:

kahvi x2, 4-viljan puuro, porkkanaa, kanaa ja riisiä, kahvi x2, ananas ja maitoa

Ei kommentteja: