maanantai 22. lokakuuta 2007

Aamun ajatuksia

Aamufiilikset: pimeää ja sateista, väsyttää, stressaa, en ole tehnyt tarpeeksi koulujuttuja, en ole liikkunut, läskini ahdistavat ja tahdon vain Pojan.
Eilen olin töissä. Oli kiva lapsi!!! Tosi iloinen ja energinen tilanteeseensa nähden. Me kuunneltiin Lordia ja pelattiin (käsi)jalkapalloa. Oli hauskaa. Menen uudelleenkin vahtimaan häntä. Perhe oli myös mukava, tykkäsin olla siellä töissä. Heti ovesta sisään astuttuani tuli kotoisa olo.
Koulussa olisi vaikka kuinka paljon tehtäviä. Onneksi me saamme yhden työn alta pois nyt piakkoin. Ja toinen työ tulee valmiiksi keskiviikkona. Hieman saadaan taakkaa kevennettyä. Muilla on loma nyt, mutta me käymmä ahkerasti koulua. Jei AMK, we so hate you!
Liikunta-laihdutus -tavoitteeni ei ole oikein nyt ole onnistunut, sillä en ole ehtinyt liikkua. Nyt on kuitenkin pakko tehdä isoja muutoksia, sillä näin tämä ei tule toimimaan. Kun minulla aika ei kerta kaikkiaan riitä, on minun tingittävä jostain muualta (lue: koulusta). Joka päivähän minun tulee liikkua, joten siksi tänään jumppailen lihaskuntoa ja käyn lenkillä. Se voisi tai siis se piristääkin ihanasti!!! Hassua, sillä ennen olin tositosi hoikka ja rakastin juosta, mutta nyt olen laiskistunut ja kiirettä riittää niin, ettei liikunnalle tahdo löyty tilaa. Mutta kuten sanottu, pakko on ja hyvä olisi liikkua, joten järjestän aikaa.
Ja Poika, mitäs sitä enää kiertelemään. Mä mietin vain Poikaa, tahdon vain Pojan, pidän vain Pojasta. Mä voin melkein tuntea, kuinka Poika kosketti mua, suuteli, piti kiinni. Muistan ne hassuttelut ja vakavat keskusteluhetket. Me loikoiltiin vaikka kuinka kauan ja juteltiin. Kenenkään muun kanssa en pysty siihen. Muita ei ole. Muut eivät ole kuin Poika. Mua eilen olisi vain itkettänyt, tänäänkin mua itkettää, kun mietin Poikaa. Mä olisin rakastanut, jos olisin saanut vielä hetken aikaa.
"Si on n'a qu'un amour, qu'est-ce que je fais maintenant quand j'ai eu un amour de ma vie?"

Ei kommentteja: